Saturday, September 17, 2011

Kenyataan Rasmi Sekretariat ESP Malaysia

Sekt ESP Malaysia (SKEMA) dengan persetujuan Tn Hj Ismail Ahmad telah memutuskan dlm Mesyuarat Sekretariat Kali Ke-2 pd Rabu 14/9/11 di Dewan Amir Ramadhan, Jejawi, Perlis adalah seperti berikut:

1) Program Khas Laluan Ke Puncakjaya (PKLP), akan diadakan pada Ahad 25/9 di HPAiC. PLKP adalah program khas sehari (8 pagi - 5 petang) laluan mudah kenaikan pangkat & menjana bonus dgn hanya maintain 50NM pada hari program. Fokus adalah kepada pembelian Kopi Radix. Bayaran penyertaan adalah percuma dan terbuka kpd semua pengedar HPA.

2) Pelancaran produk baru Vigor (herba lelaki hebat) & Pueraria (herba wanita anggun) akan diadakan pada jam 5 petang pada hari yang sama.

3) SKEMA juga mengingatkan kepada para pengedar Tawaran Hebat Insentif ESP 2011 (Cabutan bertuah berupa Ipad). SKEMA menggalakkan para pengedar untuk menggempur rangkaian supaya maintain minima 100NM sebulan pada bulan September, Oktober dan November 2011. Jangan lepaskan peluang keemasan ini!

4) SKEMA akan menganjurkan program Akujanji PJS dan Pengurusan tertinggi HPA & Pembentangan Pelan Strategik 2025 pada 8-9 Oktober di HPAiC. (Khas utk PJS & Pengurusan tertinggi HPA sahaja).

5) Memperkenalkan slogan baru HPA iaitu:
1HPA 1Perjuangan 1Ummah
Gempurrr … Radix InsyaAllah!