Wednesday, July 8, 2009

MINI KONVEK MELAKA-KOMUNITI SEMABOK PERDANA

Pada 5 Julai 2009, Pihak Zon Selatan telah dijemput untuk merasmikan MINI KONVEK' MELAKA 2009 yang diadakan di HPA Cawangan Semabok anjuran Komuniti HPA Semabok Perdana dibawah naungan PJS Fauziah. Acara diadakan begitu meriah sekali walaupun ianya diadakan secara kecil-kecilan.

Saya lihat kesungguhan semua AJK-AJK dalam menjayakan MINI KONVEK' MELAKA ini. InsyaAllah di masa akan datang, kita akan bersama-sama untuk mengadakannya di tempat yang lebih luas dan lebih banyak anugerah yang akan diberikan.

Antara anugerah yang disampaikan adalah pemberian sijil & hadiah kepada yang berpangkat PRX, PJX, PR dan PJ. Tahniah diucapkan kepada mereka yang berjaya.

Saya juga terharu dengan ucapan PJS Fauziah yang bersulam airmata kegembiraan dimana beliau menyarankan lebih ramai lagi para usahawan muda yang akan timbul berjuang bersama HPA menyebarkan produk-produk Halal diseluruh dunia.

Tidak dilupakan Tahniah juga kepada semua AJK Komuniti Semabok Perdana dalam usaha menjayakan program ini iaitu Ustaz Razali Abdul Hamid selaku Pengerusi dan En.Hasan Selaku Timbalan Pengerusi.

Terima kasih di atas jemputan dan mudah-mudahan akan ada pertemuan lagi selepas ini.amin.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.